ardent

little lost lady



Svanerna


age
gender
gems
246
size
build
posts
65
player
07-10-2014, 11:15 PM




It felt off for her. To suddenly think of her long lost daughter. Was it the fact that her scent had flowed into her slightly moist nose? Was it delusions or just plain insanity. But when pad falls entered her ebony audits, the girl whipped her head around. The Viking Queen let her jaw drop as metallic eyes fall upon her beautiful daughter who seemed horribly skinny. Svanerna bounded forward as Schon did, their chests touching in a warm embrace. Schon was taller but much skinnier. Svanerna nuzzled her skinny neck in delight. Listening to the germanic words of her offspring. "meine mutter! ich habe dich so vermisst! ich habe f?r sie gesucht. ich habe dich jetzt. ich liebe dich! sie g?tter haben uns an diesem tag gesegnet! mutter!" Svan sighed softly and leaned into the embrace with huff. She had missed her daughter so much. "Sie haben wieder zu mir kommen, meine Tochter. Sie haben mir eine solche Bestimmung gezeigt, kann Freyja betrachten Sie f?r diese. Sie sind mein Liebling Tochter. Meine Liebe. Viel mehr als die beiden S?hne von mir sie mich verlassen haben. Danke f?r das Kommen, ich danke Ihnen so sehr, mein Schatz." The lady sighed softly, her usually deeper voice softer in those moments before she backed away to get a good look at her divine daughter. In those moments she knew the girl before her would be the heir to her iron throne.





"Speech"
Lineart courtesy of Henu on dA - Character belongs to the lovely Canttina