Time seemed to pass oddly here, at times creeping and at others racing like a diving falcon. It happened as she raised her head to see who approached her - the movement seemed to take ages until her gaze met the rust-marked form of her sister, and an up swelling of joy took her. Suddenly it seemed she merely needed to think of being at Auora's side and she was there, curling her forelegs around the elder sister's shoulders in an unusually puppyish expression of her delight.
Auora was here, and she was whole, and she seemed to glow with an inner light far greater than she'd possessed even in life. Katja pressed her deaths-head marked face against her sister's shoulder as she spoke. "Jeg har savnet deg ogs?, elskede."
She pulled away finally, radiance written broadly through her eyes. "Jeg har v?rt i Olympus, Auora. Jeg gitt mitt blod for ? ta det fra dem og lage en pakning for v?r familie. V?r livsform. Jeg kaller det Yfir." She tenderly laid the side of her muzzle against Auora's. "Som gudene byr meg."